Sudoku Puzzles

There was an error in this gadget
smlm mama join cupcakes deco class kat bkt piatu from 10am till 7pm..mmg best sgt class tu..byk skill yg mama blajar n yg paling best tu ms wat figurines..mmg enjoy sgt.tq a lot to kak shyieda n cik ain yg da menurunkan ilmu mendeco ni kat mama.kak shyieda mmg sgt superb dlm bab2 kek ni.kek die mmg sgt sdp n deco pun sume cantik2..kalo nak jengah blog kak shyieda meh tgk kat sini..ok jom layan gambar2 kat bwh ni..


ni antara figurines yg mama wat..hehe..xde la cantik sgt tp bole la bg org yg 1st time wat..


ok ni adalah deco yg da mama hasilkan..hehe..


ni la design yg mama paling suka..mama wat ni khas utk puteri kesayangan mama tu sempena hari ni aeisya genap 3 bln..tp aeisya xleh makan lg..nnt aeisya da leh mkn mama wat speacial utk aeisya k cyg..


ok ni plak tuan tanah nak enteprem gaks ngn hasil deconye(mama sgt gemuks dlm gambar ni..bila la nak g wat slimming treatment..tp kalo still BF aeisya mama xleh wat slimming treatment tu)..hehe..gambar ni ihsan dr blog kak shyieda...tq kak..

nampak gayenye pasni mama kena asah lg skill mama dalam cupcakes deco ni..mane la tau mama leh wat bisnes lak nnt..hehehe....

1 comments:

suhaila-ab said...

dah ok dah cupcake tu...dah cantik sayang nak makan...hehhe...i polo u jugak..thanks datang umh aku tuh...

Post a Comment