Sudoku Puzzles

There was an error in this gadget

helo3x....selamat berhujung minggu semua..ape korang wat hujung2 minggu cani?mesti mcm2 aktiviti korang wat kan..ni mama nak citer skit ape yg kami wat ari ni..pagi2 lg pas solat subuh ayah ajak mama n aeisya g jalan2 kat taman..so ape lg cpt2 ler mama siap n siapkan aeisya skali so kami bertiga pun g la taman kat bukit serindit tuh..taman tu sgt best..nak2 time weekend mmg meriah..ada yg group yg wat aerobik,ada gak yg wat poco-poco,yang jogging,nek beskal n mcm2 lg aktiviti diorg..mama,ayah n aeisya just jln je..amik angin pg.tp jln pun ponet gak.kwsn die agak luas..udara kat situ mmg fresh sgt..aeisya bkn men suka lg dok dlm stroller..meh layan pic kami bertiga...

haaa..tgk tuh aeisya tgh syok tgk pokok yg bergoyang..mmg layan hbsla anak dara mama sorg nih...pas da pnt nengok pokok n burung2..mama n ayah bwk aeisya g playground lak..

ni aeisya ngn mama..tp aeisya pandang tempat lain laks..aeisya tgk pe tu cyg???

ni lak pic aeisya ngn ayah..aeisya still pandang ke lain..aeisya tgk playground tuh eh cyg??
ok meh ler layan lg picca kami yerrrr...



bila da pnt jln2 n da dekat sejam setengah kat taman tuh kami pun blk..aktiviti bila sampai umh adalah zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..hehehe..then pas solat zohor mama n aeisya kuar lg..kali ni ayah x ikut coz ayah da g keje..mama n aeisya bwk atok n nenek..mama g beli carrier utk aeisya n pressie for anak sepupu mama..sok kami nak blk kelantan so mama kena beli carrier utk bwk aeisya jln2..nak bwk stroller aeisya bsr sgt..ni la carrier n pressie yg mama beli td..mama beli dua pressie yg sama sbb dua org sepupu mama br bersalin kt kg nuh...

ni la carrier aeisya jenama baby love..aeisya bukan men suka lg dok dlm tuh ms try td..hehe


ni lak pressie yg mama beli for anak sepupu mama...
okla..mama stop dulu..nak packing brg laks..sok nak blk kelantan...yahoooo...tp sok before blk kelantan mama ada satu projek nak wat..nak tau pe projek mama tuh???haaaaa...tggu mama hapdate lg k...

0 comments:

Post a Comment